Me Kajonilla lupaamme asiakkaillemme laatua ja huolettomuutta. Haluamme antaa matkustamisesta meidän kanssa parhaan mahdollisen kokemuksen.

Joukkoliikennelain 48 §:n mukainen laatulupaus

  1. Tarjottavat liikennepalvelut
    1. Linjaliikennepalvelut
    2. Tilausliikennepalvelut tilausten mukaan
  2. Palveluista sekä niiden muutoksista ja peruutuksista tiedottaminen
    1. Yhtiön nettisivuilla
    2. Sähköpostilla tilaajalle
    3. Linja-autoissa kuljettajan toimesta tai paperi-ilmoituksilla
    4. Pikatilanteessa puhelimella suoraan asiakkaalle ajojärjestelyn tai kuljettajan toimesta
  3. Käytössä olevat liput ja niiden hinnat
    1. Ajantasaista tietoa Matkahuollosta
  4. Informaatio- ja lippujärjestelmiin kuuluminen
    1. Lippujärjestelmät
      – Matkahuollon valtakunnalliset lipputuotteet
    2. Informaatiojärjestelmät
      – Matkahuollon aikatauluinfo; matkahuolto.fi
    3. Aikatauluinfo www-sivuillamme
    4. Busseissa jaettavat paperiaikataulut
    5. Oma puhelimitse saatava aikatauluneuvonta
  5. Käytössä olevat ajoneuvot ja varusteet, jotka helpottavat matkustajan autoon pääsyä
    1. Seutu- ja tilausajoliikenteen busseissa on portaita etuovella. Apuaskelmat ja kahvat helpottavat poistumista sekä autoon nousua ja poistumista
  6. Asiakastyytyväisyyden mittaaminen
    1. Sähköpostilla ja internetsivujemme lomakkeella tulevilla palautteilla
  7. Valitusten käsittely, hinnan palautus, sopimusten purku ja vahingonkorvaukset
    1. Palautteisiin annetaan vastaus 5 työpäivän kuluessa
    2. Asiakkaalla on oikeus purkaa sopimus/tilaus viikkoa ennen ajoa veloituksetta.
  8. Vammaisten ja liikuntarajoitteisten matkustajien käytettävissä olevat palvelut, heidän avustamisensa, siitä tiedottaminen sekä muu eri väestöryhmien tarpeiden huomiointi
  9. Kuljettajat auttavat apua tarvitsevia mahdollisuuksien mukaan

Rekisteriselosteen löydät täältä.